12 mars 2013

Portfoliopyssel

Jag håller på och pysslar med min porfolio. Här är ett litet tjuvkik på hur det går. Detta är framsidan.
Ett av jobben jag gjort för Blocket får vara med. 

Här en skoluppgift från Berghs. 

Och lite bilder från mitt slutprojekt på Berghs. 

Min illustration för Family Living. 

Litte Bilder från min försäljning. 

Två av affischerna som jag gjort för Krinolin. 

En del av uppdragen för Coompanion. 

Mina recept får vara med. 

Lite mönster. 

Mitt självporträtt och illustrationen av Obama. 

Dessa alfabet får också vara med. 


Och mitt godismönster. Jag har även förnyat min hemsida lite, kika in den! 

2 kommentarer:

  1. I love your post! really cute!
    If your interested in the life of a young jewelry designer from Salzburg just check out my blog.

    http://maschalina.blogspot.co.at/

    Xo maschalina

    SvaraRadera
  2. vad påhittigt och fint du ritar! :D

    SvaraRadera