15 oktober 2012

Sockerdricka i hela magen

Nu kan man köpa min bok från min slutprojekt på Berghs!

Den är full med udda och annorlunda kärlekshistorier. 

Hundra sidor hopp om att man kan träffa någon när man minst anar det, och under de knasigaste förhållandena. Från 24 personer runt om i landet. 


Här har ni några av illustrationerna från boken.


Vill ni läsa mer om starten och tankarna bakom projektet kan ni läsa det här inlägget. Och vill ni läsa om hur otroligt glad jag blev av alla fina historier jag fick skickade till mi kan ni läsa det här inlägget.

Vill ni köpa boken skickar ni bara iväg ett litet mail till hej@tovelisa.com. Skriv med din adress så postar jag den tillsammans med fakturan. 250kr + 24 kr i frakt kostar den. Om man bor i Västerås får man gärna svänga förbi mitt kontor och hämta sitt exemplar. 

5 kommentarer:

  1. Så himla fint! Jag undrar om du kan göra en steg för steg tutorial hur man går ifrån att ha sin ritade bild som man skannar in till datorn till att faktiskt göra en illustration utav bilden! Det hade varit otroligt fint för jag förstår det inte!!

    SvaraRadera
  2. oj, den ska jag nog önska mej till julklapp, tror ja! ^^

    SvaraRadera
  3. så otroligt fin bok! du är så duktig tovelisa!

    SvaraRadera
  4. Men åh vad glad jag blir av tanken på att det finns en sån här bok! Och vad glad jag är att min kompis Linnea köpte boken, bloggade om det och jag nu förstår att det är ju dig som jag precis började följa på instagram! Världen är så liten. Haha
    Och hej och hå hur toppen du är. Man vill ju bara bli bästis med dig medebums!

    SvaraRadera