28 juni 2012

Instamaj

 Hittade ett påbörjat inlägg med några instagrammisar från mitt maj. Det är nästa juni nu, men eftersom det ändå finns får ni kika lite på mitt maj. Här ser ni första maj, jobbigt, första sommargrillen, min dörr, sprejmåla lite möbler, fika i Eskilstuna, vin och djur, kalas och födelsedagstårta.
 Här är mer födelsedagsfirande, mellanmål, utflykt till Vallby, efter-maten-kakaor, födelsedagsblomster, bilutflykt till Uppsala x 2, balkonghäng och en av alla sena jobbarenätter.
 Flamingois, loppisfynd, festligheter, jag och en kompis när vi var små, sista lektionen i skolan, pyssel inför slutuställningen, bästa katten, fina fåtöljfynd och en Tovetårta.
Åsby trädgård, gul cykel, blommor, min bilhäst fick en spetsduk, mitt barndomshem, svankakbok, äppelskärbräda, krokodil och en trevlig efterfest. Det var mitt instagrammaj i korta drag. Om ni vill kika på mer heter jag Tovelisa på Instagram.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin äppelskärbräda, vart har du hittat den?

    SvaraRadera
  2. Tack, jag har gjord den själv. Men det finns säkert liknande någon annan stans :)

    SvaraRadera
  3. Bra gjort, den är superfin!

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder! Hur får du ihop dem till kollagen ovan?

    SvaraRadera