28 maj 2012

Lite glimtar från utställningen

 Här har ni självaste boken. De jag hade på utsällningen gick åt, så jag ska ta och trycka upp nya i veckan!
Här hade jag min lilla skrivahörna där man kunde skriva sin kärlekshistoria om man ville. 
Jag fick in några riktigt fina. Jag hade köpt Emmorna till utsällningen. 
Men dom trivs rätt bra i min lägenhet också....
 Blev alltid så himlans glad när det var någon som satte sig ner och skrev.
 Galna mängder godis har det gått åt.
 En fin liten historia...
 Och en lite sorgligare. Jag tror att den här ska få vara med i boken om jag bygger vidare på den...

8 kommentarer:

  1. Varför tänkte jag inte på att be dig signera "min" teckning? Ibland är man mer än lovligt trögtänkt... ;). Det var hursomhelst kul att träffas. Jag hoppas verkligen du bygger vidare och samlar fler historier.

    SvaraRadera
  2. Det här är ett så superfint initiativ! Älskart!

    SvaraRadera
  3. Kan du inte göra ett inlägg med alla otroligt fina illustrationer och historier?

    SvaraRadera
  4. Alltså önskar att jag kunde kommit! Det verkade så underbart fint!

    SvaraRadera
  5. Där är mina kompisar ju! Vad fint. Jag vill be om ursäkt för att jag inte sa att jag läser din blogg, jag blev lite starstruck och drabbades av tillfällig minnesförlust haha. Men boken trivs mycket bra hemma hos mig och jag ska ta mig tid att läsa den när allt skolarbete är undanstökat. Din monter var helt klart en av de bästa på utställningen dessutom, det tyckte både jag och mina klasskompisar. :)

    SvaraRadera
  6. Finns det någon möjlighet att få köpa boken och få den hemskickad? Vill så gärna ha ett ex :)

    SvaraRadera
  7. Åh, jag tycker du är så jädrans fantastiskt duktig! Jag skulle också vilja köpa en bok och få den hemskickad om det går! Den skulle göra sig jättefin i min bokhylla :)

    SvaraRadera
  8. Hej! så himla fina illustrationer- och sån himla fin ide att göra en bok om kärlekshistorier. Blev helt varmt i magen när jag såg kom till ditt rum i söndag, det var jag som hade så bråttom till ett tåg, tror inte att jag hann säga hur bra jag tyckte det var. Ser fram emot fler bilder/illustrationer på bloggen!

    som andra har skrivit, kan man köpa boken eller bilderna någonstans?
    /Sara

    SvaraRadera