22 februari 2012

VISSA HELGER ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA

Min helg spenderades i Dals Långed hos några kompisar från Grimslöv. Det var en såndär helg som man verkligen behöver i februari. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Här får ni lite bilder från helgen som gjorde min vardagsångest lite värre. Men det var det värt. 









 












Vi hann med en hel del. Firade födelsedag, åt pankaksfrukost, hittade snödroppsknoppar, drack öl, drack vin, dansade till småtimmarna, fikade, hade milkshakefest, promenerade i vårskolen, krossade spargrisar, spelade kort, kollade på film, hade gissningstävlingar, skrattade, bakade och lekte lite mörkerkurragömma. Och skrattade lite mer. Och kikade på Stenebyskolan, den verkar vara sjukt rolig. En typiskt superbra helg. 

3 kommentarer:

  1. Åh vad murrigt mysigt februari-kan-ju-ändå-vara-skapligt-härligt allting såg ut! Ska du börja brodera? Det vore en frjöd för oss övriga tanter att bevittna.

    SvaraRadera
  2. Med lite trevligt sällskap kan även den gråaste februaridag bli fin! Om jag får en gnutta mer tid någon gång i livet lovar jag att börja brodera! För det gillar jag!

    SvaraRadera
  3. åhhh! kom tillbaka! de var ju så himla mysigt!

    SvaraRadera