11 oktober 2011

Fotograf Elin Ivemo

Under hösten har jag hjälpt fotografen Elin Ivemo med en ny grafisk profil och ny logga. Hon är sjukt duktig och sjukt trevlig! Och dessutom från Västerås, precis som jag. Såhär blev hemsidan. 
Och såhär blev bloggen. Kameran som fick bli hennes logga är avritad från den analoga kameran som hon använder till vardags. Jag har också gjort en nya Facebook- och Twitterikoner till henne. Resten av den grafiska profilen, visitkort, brevpapper med mera får ni se snart!

5 kommentarer:

  1. Oerhört snygga ikoner för Facebook och Twitter!

    SvaraRadera
  2. Vad fint!! Ritar du för hand eller med ritplatta? :)

    SvaraRadera
  3. Tack:) jag ritar alltid för hand med mina favoritpennor!

    SvaraRadera
  4. Tooooooove!!! Du är ju för bra för att vara sann! Fika snart tycker jag! Annars kanske vi ses i helgen på marknaden! :)

    SvaraRadera