8 november 2010

I GARNRUMMET...

Jag tänkte att det kunde vara på tiden att jag visade några av våra verkstäder och materialrum. Jag börjar med garnrummet.
Det är nästan som ett litet museum, med gamla vävplattor...
Massor med fina mönster...
Hur mycket garn och tråd som helst...
I massor av fina färger.
Och instruktionsböcker till gamla Husqvarna-maskinet.
Mer Husqvarnasömmar...
Och fina mönster man kan brodera.
Och allt är fint paketerat i tjusiga förpackningar. Och det här är bara en av alla salar vi har tillgång till. Och det bästa är att vi har tillgång till dom dygnet runt.

4 kommentarer:

  1. alltså. jisus. jag dör.
    måste kanske söka dit nångång.

    SvaraRadera
  2. Klart du ska! Det är väldans trevligt här:)

    SvaraRadera
  3. Du tar så himla fina foton! Undrar vad du har för kamera och om du behandlar bilderna efteråt, typ Photoshop? Vad gör du då där?

    SvaraRadera
  4. Tusen tack! Jag fotar med en Nikon d80. Och objektivet är ett sigma 30mm f1.4. Det är helt galet fantastiskt bra. Jag fotar alltid i RAW, det blir mycket enklare att redigera dem då. Men jag gör inte så mycket, ändrar lite ljus och dra ner färgerna lite.

    SvaraRadera